آموزش و آشنایی با گیتار

آموزش و آشنایی با گیتار

باسلام قصد این وبلاگ یاری رساندن ب افراد مبتدی در گیتار هستش
آموزش و آشنایی با گیتار

آموزش و آشنایی با گیتار

باسلام قصد این وبلاگ یاری رساندن ب افراد مبتدی در گیتار هستش

عارف سلطان قلبها نت فارسی


لا سی دو می فا می فا می یه دل میگه برم برم
 فا می فا می ر می ر می ر یه دلم میگه نرم نرم
 می ر می ر دو ر دو ر دو طاغت نداره دلم دلم
 سی لا لا لاb سی بی تو چه کنم
 لا سی دو می فا می فا می پیش عشقی زیبا زیبا
 فا می فا می ر می ر می ر خیلی کوچیکه دنیا دنیا
 می ر می ر دو می ر می ر با یاد تو هم هرجا هرجا
 سی لا لاb سی لا ترکت مکنم
 .................................................. ....................................... 
{لا سل فا می فا می ر فا می ر فا سلطان قلبم تو هستی تو هستی
 سل فا می ر می ر دو می ر دو می دروازه های دلم را شکستی
 فا می ر دو ر دو سی ر دو سی ر پیمان یاری به قلبم تو بستی
 (ر می سل فا می سل# لا)2 بار با من پیو ستی



این مطلب از سایت کیوبیس دات آی آر کپی شده است : www.cubase.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.