آموزش و آشنایی با گیتار

باسلام قصد این وبلاگ یاری رساندن ب افراد مبتدی در گیتار هستش

آموزش و آشنایی با گیتار

باسلام قصد این وبلاگ یاری رساندن ب افراد مبتدی در گیتار هستش

باغ بارون زده

سیاوش قمیشی باغ بارون زده


مشخصات:

تنظیم: ایمان فروتن
ترانه: اردلان سرفراز

آهنگساز: سیاوش قمیشی

متن خالی

من از صدای گریه تو ♫♫♫

به غربت بارون رسیدم ♫♫♫
تو چشات باغ بارون زده دیدم... ♫♫♫

چشم تو همرنگ یه باغه ♫♫♫
تو غربت غروب پاییز ♫♫♫
مثل من از یه درد کهنه لبریز... ♫♫♫

با تو بوی کاهگل و خاک ♫♫♫
عطر کوچه باغ نمناک ♫♫♫
زنده میشه... ♫♫♫

***************************
آهنگ سیاوش قمیشی باغ بارون زده
***************************

با تو بوی خاک و بارون ♫♫♫
عطر ترمه و گلابدون ♫♫♫
زنده میشه... ♫♫♫

تو مثل شهر کوچیک من ♫♫♫
هنوز برام خاطره سازی ♫♫♫
هنوزم قبله معصوم نمازه... ♫♫♫

تو مثل یاد بازی من ♫♫♫
تو کوچه های پیر و خاکی ♫♫♫
هنوزم برای من عزیز و پاکی... ♫♫♫

متن و آکورد 

Em من از صدای گریه ی تو به غربت بارون رسیـ C ـدم

D تو چشات باغ بارون زده دیـ Em ـدم هوم هوم

Em چشم تو همرنگ یه باغ تو غربت غرو C ب پاییز

مثل D من از یه درد کهنه لبرEm یز هوم هوم

Em با تو بوی کاه گل و خا C ک عطر کوچه باغ D نمناک

زنده می Em شه

Em با تو بوی خاک و بارون عطر C ترمه و گلابدون

D زنده می Em شه

Em تو مثل شهر کوچیک D من هنوزم برام خاطره سا D زی

هنوزم قبله ی معصوم D نما Em زی

Em تو مثل یاد بازی D من تو کوچه های پیر و خا D کی

هنوزم برای D من عزیز و پا Em کی

________________________________________________________________

امید وارم  لذت ببرید مواذب اشکاتون باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.